Campus Vero Boquete

Actividades

Campus Vero Boquete


 

Decembro será, un ano máis, o mes escollido para a celebración dunha nova edición do Campus Vero Boquete, convertíndose nun evento consolidado no nadal compostelán.

Este campus está dirixido ós nenos e nenas que queiran mellorar ou perfeccionar as súas cualidades técnico-tácticas, e que queiran compartir experiencias con xogadores e técnicos distintos aos habituais que lle aportarán un enfoque diferente ao que están acostumbrados nos seus clubes, complementando así o traballo nos mesmos..

Hace años empezamos un proyecto y lo iniciamos con nuestro primer Campus. Este diciembre celebramos la VI Edición y una vez más superamos la centena de participantes, donde la mitad o más de la mitad eran niñas. Seguimos con nuestra intención y nuestro objetivo de educar en valores, de transmitir principios a través del juego, a través del deporte, a través del fútbol.

Me encanta volver a casa y ver que cada vez hay más niñas que juegan al fútbol, que cada vez se ve más normal, que entrenan y se esfuerzan en igualdad. Que el Campus sea mixto da un extra de educación, de compromiso y nos motiva para seguir mejorando, para organizar más campus y más actividades.

Vero Boquete

 






Solicitamos o seu permiso para obter datos estadísticos da súa navegación nesta web, en cumprimento do R.D. 13/2012. Se continúa navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK | Máis información